dimarts, 16 de gener del 2007

L'HIVERN



L'hivern ja és aquí,
encara que ens agradi
i deixa blanc el cim
de la muntanya.
La primavera
el farà fugir!

El sol s'amaga
i jo també
per no tenir fred
i trobar-me bé!

(Max Doblas)

L'hivern porta glaç,
sembla aigua dormint.
Tothom va a jugar
i veus ninots de neu,
sovint.

També ens pensem que la neu
és cotó fi.
La boira és un llençol
que fa venir son.

Quan el pintor ve
a pintar la nit,
mirem les estrelles
i tothom a dormir!

I, mentre dormim,
la pluja fa caure
lletres del cel,
i quan et lleves
veus la paraula:
HIVERN!

(Ernest Palacios)

Ja arriba l'hivern
i a mi m'ha glaçat.
Estic ben tapada
de neu i de glaç.

L'hivern ha vingut,
i jo he rigut.
Jo vaig caminant
i arribo glaçada.

Ja arriba l'hivern,
estic ben tapada
i ben refredada!

Carolina Pérez