dimarts, 16 de gener del 2007

LLAVOR D'ESPANTALLOPS VIATGERA

Hola sóc la Xispa ! i sóc una llavor meravellosa.
Sóc d’un espantallops, la meva casa, que és molt gran.
Ara us explicaré una història que em va passar .
Un matí assolellat, amb el cel blau com el mar, jo estava casa i una guineu que corria molt va tocar el fruit que és la meva casa i... PATA PUM! Surto disparada cap al Sud i la meva casa explota. Quina pena que em feia...
Vaig pensar que no la tornaria a veure més la casa, i va ser veritat. Al Sud hi feia tanta calor que em vaig banyar el mar, i sabeu com? Amb una barca que representava una fulla, però notava alguna cosa al fons del mar i ho vaig anar a mirar .
Quan vaig veura què hi havia vaig dir:
- Ostres! És un humà, i va vestit com un bus i ve cap a mi .
En fi, que me’n vaig sortir , mai no oblidaré aquesta història tan maca.

Berta Vilamala